piątek, 3 stycznia 2014

Skrzynia na skarby

Zostaliśmy zaproszeni na urodziny do naszego sąsiada. Długo zastanawialiśmy się nad odpowiednim prezentem.
Solenizant ma na imię Igor, ma słabość do kabli, odkurzacza i ciepłego mleka. Czy wspomniałam, że właśnie kończy rok ?! :)

Zapytałam jego mamę czy jest coś co obecnie chce lub potrzebuje. Agnieszka odpowiedziała "towarzystwo sąsiadów i zabawę z Tośką"- dodała też poważnym tonem, "żadnych ubrań, żadnych zabawek"...

W końcu coś wymyśliłam. Mam nadzieje, że się spodoba, chociaż pewnie głównie mamie :).





Ponieważ to mój pierwszy post w Nowym Roku chciałabym życzyć przeglądaczom bloga wszystkiego naj-, naj-, oby żyło się zdrowo, szczęśliwie i kreatywnie :). 

13 komentarzy:

  1. Piękny kufer, aż zazdroszczę maluchowi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pojemnik na zabawki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. z pewnością się spodoba! :)
    wszystkiego najlepszego w nowym roku!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,
    Obserwuję Twego bloga od jakiegoś czasu. Twoje pomysły są naprawdę super. Zapraszam na mój blog szyszkadziergajka.blogspot.com Prowadzę go dopiero kilka tygodni ale mam nadzieję, że się spodoba.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie,
      Dziękuję za zaproszenie i przyznam, że zaglądałam do Ciebie i zaglądać będę. Twoje hafty są niezwykłe :).
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę. Bardzo mi miło. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Pomyslowo...super pojemnik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest rewelacyjny!:-) szyłaś go z filcu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, uwielbiam szary filc, zresztą czarny też.... i czerwony.... :-)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli postanowisz zostawić ślad swojej obecności na moim blogu