sobota, 28 czerwca 2014

Dresowa spódnica dla Eweliny

Ewelina zrobiła na mnie przesympatyczne wrażenie, chociaż niestety nie miałam okazji poznać jej osobiście. Z naszych kontaktów mailowych powiedziałabym, że jest pewna siebie, uparcie dąży do celu, ale przy tym wszystkim jest cierpliwa. 
W jednym z maili napisała, że musi mieć tą spódnicę (klik). Sami rozumiecie, że nie mogłam i nie chciałam się jej przeciwstawiać ;). 

dresowa spódnica z koła 1

szara dresowa spódnica 2

dresowa spódnica z koła 3

szara spódnica dresowa 4


12 komentarzy:

  1. superaśna :) skąd bierzesz wykroje?

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wszyty zamek:) Od ilu lat szyjesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewelinie nie dziwię się zupełnie! spódnica jest świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyno masz mega talent! ;D
    Powiedz tylko, że nie sprzedajesz tych cudów to się zezłoszczę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo mi miło :).
      W sprawie "uszytków" poproszę o kontakt mailowy

      Usuń
  5. Martyna jesteś w stanie uszyć mi taką? Mój mail mloda.vip@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli postanowisz zostawić ślad swojej obecności na moim blogu