czwartek, 29 maja 2014

Happy 1st Birthday

Dzisiaj włączyłam komputer tylko na chwilę, żeby pokazać Wam kolejną koronę urodzinową którą uszyłam dla chłopca, który za kilka dni kończy roczek. 

filcowa korona

korona filcowa

korona filcowa

korona dla solenizanta

Przy okazji wszystkiego najlepszego dla wszystkich "roczniaków". 
Podobno czasami zaglądają na mojego bloga ;), no może nie bezpośrednio oni, raczej ich mamy ... oj dla nich też oczywiście wszystkiego najlepszego, należy Wam się w końcu rok temu byłyście baaardzo dzielne :)).  



6 komentarzy:

  1. powinni w końcu wprowadzić taki guziczek jak na fb 'lubię to!' :D
    bo ja lubię bardzo!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marta.
      Zawsze możesz napisać do Administratorów Bloggera z taką propozycją ;).

      Usuń
  2. Śliczna jest ta korona :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz bardzo dziękuję korona prezentowała sie wspanaiale , Syn wygladal elegancko i dostojnie:)
    Wszyscy się zachwycali i pytali gdzie kupilam:)
    Super, ze udalo sie w takim expresie ja uszyć:)
    Ps.Mam nadzieje, ze zdjecie doszlo?
    Ppzdrawiam
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dziękuję, bardzo się cieszę, że korona się podobała:).
      Dostałam od Pani maila 7-mego, ale zdjęcia w nim nie było :(. Może załącznik się gdzieś zapodział :P

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli postanowisz zostawić ślad swojej obecności na moim blogu