poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Kot gigant bis

Aaaa...aaaa... kotki dwa, szaro-bure, szaro-bure oby dwaaa.

Znacie tą kołysankę?!
Ja pamiętam jak babcia mi ją śpiewała, kiedy byłam u niej na wakacjach.







"W górze tyle gwiazd,
W dole tyle miast.
Gwiazdy miastom dają znać,
Że dzieci muszą spać!

Ach śpij, kochanie.
Jeśli gwiazdkę z nieba chcesz - dostaniesz.
Czego pragniesz, daj mi znać.
Ja Ci wszystko mogę dać.
Więc dlaczego nie chcesz spać?

Ach śpij, bo właśnie
Księżyc ziewa i za chwilę zaśnie,
A gdy rano przyjdzie świt,
Księżycowi będzie wstyd,
Że on zasnął, a nie Ty.

Aaa, aaa,
Były sobie kotki dwa.
Aaa, aaa,
Szaro-bure, szaro-bure obydwa.

Ach śpij, bo nocą,
Kiedy gwiazdy się na niebie złocą,
Wszystkie dzieci, nawet złe,
Pogrążone są we śnie,
A Ty jedna tylko nieee".



17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To moja ukochana modelka, a jeszcze jak pozuje śpiąc to w ogóle najlepiej ;))

      Usuń
  2. Nie wiem, czy widzialam w zyciu cos bardziej slodkiego do tych kociakow. Sa zzachwycajace!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, najbardziej zauroczyło mnie ostatnie zdjęcie:) A możesz zdradzić gdzie kupujesz minky?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Reni.
      Mam zamiar niedługo przygotować posta, gdzie kupuję tkaniny i inne akcesoria do szycia. Także zapraszam do dalszych odwiedzin.

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Dzięki bardzo za odpowiedź, w takim razie czekam z niecierpliwością :) zaglądam i podziwiam Twoje prace, są przepiękne.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. aaawwwwww!!!!!
    nie wiem co słodsze! Tosia czy kotałki!!:)
    cudaśne są!!<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kadry, uśmiech sam wypełza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie mogę zamówić takiego kota dla mojej Tośki? Boski jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i proszę o kontakt na maila - martynawymysla@gmail.com :-)

      Pozdrawiam

      Usuń
  7. ależ słodki widok:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli postanowisz zostawić ślad swojej obecności na moim blogu