piątek, 22 lipca 2016

Korona urodzinowa dla dwulatka

gadżety do sesji zdjęciowej 1

korona urodzinowa dla dwulatka 2

korona urodzinowa black & white 3

korona urodzinowa dla dwulatka 4

korona urodzinowa dla dwulatka 5

Tą opaskę urodzinową uszyłam dla Leona.
Roczek też świętował w mojej koronie. Później dostałam przepiękne zdjęcia :))).
Mam nadzieje, że to początek fajnej tradycji :). I zastanawiam się jak Pan Leon będzie wyglądać w koronie w wieku 30 lat ... ;). Jestem przekonana, że fenomenalnie, bo rośnie przystojniak jak nic :).

korona urodzinowa 1

korona roczek chłopca 2

korona urodzinowa na roczek chłopca 3

gadżety urodzinowe roczek chłopca 4

wąsaty roczek chłopca 5

Autorką zdjęć z roczku Leona jest zdolna Pani Olga (klik). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeżeli postanowisz zostawić ślad swojej obecności na moim blogu