sobota, 1 lutego 2014

Konkurs - co z tego wyniknie?

Na blogu pojawiła się informacja, że biorę udział w konkursie na blog roku 2013.

Nie liczę na wygraną, chociaż oczywiście będzie mi bardzo miło, jeżeli na mnie zagłosujecie :). 
Mam nadzieje, że konkurs z taką renomą stworzy możliwość pozyskania kolejnych czytelników. 
Nowym i dotychczasowym gościom dziękuję za obecność, każdy komentarz, czy wysłany mail. Fajnie, że jesteście.

Dla zainteresowanych... ;)
- Jak zagłosować na mój blog?
Wystarczy wysłać SMS na nr 7122 o treści J00453 (koszt 1,23 zł). "0" w treści SMSa to cyfra zero. Na dany blog można głosować tylko 1 raz. Dochód z SMS'ów zostanie przekazany Fundacji Gajusz.


6 komentarzy:

  1. Wsparta Twą wiedzą postanowiłam się zmierzyć z dwoma warstwami i nitką :D Póki co Twe bardziej mi się podobają :)
    Głos oddany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, ja w swoich pierwszych wzorach, też zawsze coś bym poprawiła. Dlatego kolejne powstają lepsze i lepsze. Uwaga to wciąga ;)).
      Dziękuję za wsparcie w głosowaniu :).

      Usuń
  2. Ode mnie też dwa głosy powędrowały na Twój cudny blog ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Martynka ! Ode mnie też poszedł głos ;) I jest parę Twoich fanek wśród moich koleżanek więc pewnie też poślą. Do zobaczenia za tydzień. Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Kochana,
      Dobrze, że przyjeżdżasz, już nie możemy się Ciebie doczekać.
      Oczywiście dziękuję za głos.
      Buzia

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli postanowisz zostawić ślad swojej obecności na moim blogu